A Dunlop Sport BluResponse nyári gumi technológiai előnyei
A modell futófelületét egy frissen kifejlesztett speciális polimer vegyülettel készítették el, amely bár nagyon kis gördülési ellenállással rendelkezik, nagyon jó tapadást is nyújt.
A nedves úton mutatott kiváló teljesítményeit remekül támogatják a futófelület közepén húzódó mély és széles hornyok.
A futófelület mintázatát aszimmetrikusra tervezték, amely a legjobb megoldás a változó időjárási körülményekhez, így a nyári gumi egyaránt jól viselkedik száraz és vizes aszfalton egyaránt.
A Sport BluResponse nyári gumit teljes mértékben ökológiai megoldásokkal fejlesztették ki, a gumiabroncs nagyon kevés üzemanyagot használ el, ezért jelentősen hozzájárul, hogy kevesebb CO2 és más szennyezőanyag kerülhessen a levegőbe. Mindezt elősegíti az aerodinamikus forma és a belső hőtermelést csökkentő vegyületek.
Rövidebb fékutak és
csendesebb, kényelmesebb utazás
A Dunlop Sport BluResponse nyári gumi kiadása évében elvégzett vizsgálatok azt mutatták, hogy a versenytársaihoz képest 2,8 méterrel rövidebb a fékútja nedves felületeken, és 3 méterrel rövidebb a száraz aszfalton.
Ezt a kiváló fékteljesítményt a Dunlop szerint az úgynevezett rövid fékező blokkjainak köszönheti az abroncs.
A mai trendeknek megfelelően a BluResponse esetében is nagyon odafigyeltek a tervezők a minél csendesebb és komfortosabb futófelület kidolgozására. A csendesség eléréséhez mind a két vállblokk sort elzárták a középső futófelületi részektől.
A Dunlop Sport
BluResponse az Auto Express tesztjén
Az Auto Express száraz kezelhetőségi tesztjén a 205/55 R16 méretű változatát vizsgálták, a száraz kezelhetősége 99,9 százalékkal 3. lett, a száraz fékteljesítménye 100 százalékos, első helyet ért.
A nedves kezelhetőségre 96,4 százalékos eredménnyel harmadik lett, a nedves fékteljesítménye 87,4 százalék lett, 4. helyezés.
A nedves felületű kanyarteljesítménye 93,3 százalékos lett, az egyenes aquaplaning vizsgálatokon 94,8 százalékot, míg a kanyarodás közbenire 89,9 százalékot kapott.
A gördülési ellenállás tesztjén a második lett 96,1 százalékkal, míg a belső zajszintjére 98,6 százalékot kapott.
Összesítésben hajszállal maradt el a győztes Continental-tól, a 99,5 százalékával a második helyet szerezte meg.