Jelentős autógyártók OE felni rendelései
A cég a 80-as évektől kapott egyre több megrendelést, majd a német ATS Wheels megvásárlásával a gyártó új termelési bázisokat tudott létrehozni Németországban, Lengyelországban, Dél-Afrikában és az Egyesült Államokban is.
2001-ben a TSW név alatt már nem szerettek volna több OE (Original Equipment – gyári originál alkatrész, illetve felszereltség) felnit készíteni, ezért azokat Tiger Wheel és ATS név alatt gyártották tovább.
2001-től tehát a TSW kilenc új márkanévnek adott életet, ezek a Beyern BMW Wheels, Mandrus Mercedes-Benz Wheels, Victor Equipment Porsche Wheels, Cray Corvette Wheels, Coventry Jaguar Wheels, Redbourne Land Rover Wheels, Black Rhino Truck Wheels, Genius Smart Car Wheels és Lumarai Lexus wheels voltak. 2011-től az összes különböző országokban lévő gyár vezetésért az USA-ban lévő menedzsment a felelős.
Filozófia
A cég alapfilozófiája, hogy ők többek akarnak lenni egyetlen filozófia elgondolásnál. A gyártó küldetésként fogja fel tevékenységét, olyan cégnek tartja magát, aki abban hisz, hogy mindig van egy jobb út, mindig van mód egy jobb termék előállításához.
A fejlődést szakadatlannak tartják, a jövő felnijeit mindig hatékonyabbnak. Mivel a gyökereik a versenyzésből nőttek ki, még egy gyártás előtt lévő elvileg már kész felnihez is úgy állnak hozzá, hogy az még lehet gyorsabb és jobb, és ha lehet változtatnak rajta.
Hiszik, hogy a könnyűfém felnik nemcsak szebbé akarják tenni a világot. Egyrészt mindig a maximális biztonságra kell törekedni a tervezés és a gyártás során, másrészt a felniknek tökéletesen illeszkedniük kell és a vezetés élményét javítaniuk szükséges.
Kompromisszumnak nincs helye a minőség szempontjából, soha egy ember nem kerülhet veszélybe TSW felni miatt, ahogy ez eddig is így volt.
A TSW alufelnik technológiája
2011-ben a TSW könnyűfém felni gyártó elkezdte használni a mai napig az egyik legfejlettebb gyártási technológiának tartott forgó kovácsolást, melynél a kerekek abroncs részét nagy nyomás alatt kovácsolják, miközben a felni nagy fordulatszámon pörög a munkapadon.
Ez a technológiai módszer nagyban képes megváltoztatni az ötvözetek molekulaszerkezetét, és növelni a könnyűfém felni mindenféle erőkkel szembeni ellenállását. Az egész munkafolyamatnak másik rendkívüli előnye, hogy ezzel a módszerrel lényegesen könnyebb felniket lehet elkészíteni, mint azt a hagyományos könnyűfém felnik esetében megszokhattuk.
A súlycsökkentés főként a felni külső részein lehet elérni, és ez drámaian csökkenti a forgó tömeget, és természetesen ezzel növeli az adott jármű teljesítményét.
2004-et követően egyre több autógyártó vezeti be a hátsó tengelyeken lévő felnik szélesebbre vételét, amire a TSW gyártó reagált talán a leghamarabb az alufelni gyártók közül.